I Was Born To Love You - Queen
나는 당신을 사랑하기 위해 태어났어요

[동영상]

https://www.youtube.com/watch?v=Fna56a_r41s

2004년 비디오


I was born to love you
with every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
every single day


나는 진심을 다하여
당신을 사랑하기 위해 태어났어요
예, 하루하루 당신을 돌보기 위해
태어났어요

I was born to love you
with every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
every single day of my life

나는 진심을 다하여
당신을 사랑하기 위해 태어났어요
예, 내 삶의 모든 하루하루
당신을 돌보기 위해 태어났어요

You are the one for me
I am the man for you
You were made for me
You're my ecstasy
If I was given every opportunity
I'd kill for your love

당신은 나를 위한 사람이고
나는 당신을 위한 사람이에요
당신은 나를 위해 태어났고
나의 무한한 기쁨이에요
내가 모든 기회가 주어졌다 해도
당신의 사랑을 위해서라면 그것을 포기할 거예요

So take a chance with me
Let me romance with you
I'm caught in a dream
and mmy dreams come true
It's so hard to believe
This is happening to me
An amazing feeling
coming through

나와 함게 운명에 맡기고 도전해보아요
당신과 로맨스에 빠지게 해 주어요
나는 꿈에 사로 잡혔고
나의 꿈은 이루어졌어요
벅찬 감동이 일어나며
이런 것이
내게 일어나고 있는 것이
좀처럼 믿어지지 않아요

I was born to love you
with every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
every single day of my life

나는 진심을 다하요
당신을 사랑하기 위해 태어났어요
예, 내 삶의 모든 하루하루
당신을 돌보기 위해 태어났어요

I wanna love you
I love every little thing about you
I wanna love you, love you, love you
Born-to love you Born-to love you
Yes I was born to love you
Born-to love you Born-to love you
Every single day of my life
An amazing feeling Coming through

당신을 사랑하고 싶어요
당신의 모든 것을 사랑해요
당신을 사랑하고 싶어요 사랑하고 싶어요
당신을 사랑하기 위해 사랑하기 위해 태어났어요
당신을 사랑하기 위해 태어났어요
당신을 사랑하기 위해 사랑하기 위해 태어났어요
나의 삶의 모든 하루하루
벅찬 감동이 일어나며
 

완벽한 남자, 여자는 없다

http://cafe.daum.net/bulbfarm/Av7n/2189?q=%EC%99%84%EB%B2%BD%ED%95%9C%20%EB%82%A8%EC%9E%90.%20%EC%97%AC%EC%9E%90%EB%8A%94%20%EC%97%86%EB%8B%A4

+ Recent posts